آلوئه ورا و مقابله با کرونا

پشتیبان گیلامی یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 - 19:44
آلوئه ورا و مقابله با کرونا
آیا میدانید استفاده از گیاهان ضد التهابی چه تاثیری در مقابله با ویروس ها در بدن ایجاد میکند؟
چرا ما باید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنیم؟
با ما همراه باشید با آشنایی گیاه هزار معجزه

   از شروع همه گیری ویروس کرونا در سرتاسر جهان ماه ها می گذرد و متاسفانه آمار ابتلا به این ویروس مهلک و خطرناک نه تنها کم نشده است بلکه با تبدیل شدن نوع آن به گونه ها و حالات مختلف و به اصطلاح جهش یافته روز به روز بیشتر و بیشتر می شود . تا جایی که تمام کشورها و جوامع پیشرفته و توسعه یافته تمام انرژی علمی و فناوری خود را صرف پیدا کردن راهکاری برای درمان و مقابله به آن می کنند . 

   همانطور که به اثبات رسیده, ویروس کرونا عمدتا به سراغ افرادی می رود که سیستم ایمنی ضعیفی دارند و توان آن ها در مقابله با ویروس کم است. ویروس به سرعت در بدن این افراد پیشروی می کند تا جائیکه ممکن است هیچ چاره و راهکاری حتی استفاده از موثرترین و قویترین داروهای شیمیائی و واکسن جوابگو نباشد. بنابراین تقویت سیستم ایمنی پایه و اساس پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تلقی می گردد.

   گیاه آلوئه ورا, از جمله گیاهانی است که امروزه از خواص متعدد این گیاه در صنایع مختلف استفاده می کنند. از جمله خواصی که ژل درون برگ های این گیاه دارد می توان به آنتی باکتریال بودن آن اشاره کرد که بر علیه باکتری های بیماری زا اثر ضد میکروبی از خود نشان می دهد. یکی از موثرترین و سالم ترین راه های افزایش ایمنی بدن مصرف گیاه آلوئه ورا می باشد.

   محققان مشاهده کرده اند که این گیاه به دلیل افزایش تاثیر باکتری های لاکتیک اسید بر روی روده و آنزیم ها و سایر قسمت ها موجب افزایش ایمنی بدن نیز می شود. عنصر روی به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می کند. مصرف آلوئه ورا می تواند کمبود روی بدن را دفع کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. این گیاه دارای خواص ضدالتهابی, ضدعفونی کنندگی, ضد ویروسی و ضد قارچی است. بنابراین بدون بروز حساسیت و عوارض جانبی می تواند به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک کند. همچنین آنزیم های موجود در این گیاه شگفت انگیز, ساختار پروتئین های به هم چسبیده را می شکند و آن ها را به اسید های آمینه مفید برای بدن تبدیل می کند.

   ویروس کرونا در خطرناک ترین پیشروی و تکثیر خود به سیستم تنفسی و ریه ها حمله کرده و باعث کاهش اکسیژن خون می شود. در نتیجه سیستم ایمنی بدن شما برای مقابله با این بیماری نیاز به خون غنی از اکسیژن دارد. آلوئه ورا جذب مواد مغذی از روده را بیشتر می کند, این شامل جذب آهن نیز می شود. آهن مولکول های اکسیژن آزاد را از ریه ها به تمام بدن حمل می کند و جذب آهن مناسب عامل اصلی حفظ سطح اکسیژن خون است.

   در نتیجه می توانید با مصرف خوراکی ژل آلوئه ورا و همچنین نوشیدن عرق آلوئه ورا در عرض چند روز علاوه بر تنظیم کردن دستگاه گوارش, فشار خون و قند خون, ایمنی بدن خود را بسیار افزایش دهید تا در مقابل ویروس کرونا از خود و خانواده خود مراقبت کنید.

به طبیعت اعتماد کنید.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو در مورد این مقاله بیان کنید.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

با عضویت و پیوستن به خانواده گیلامی ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات به خود یاری نمایید .